کتاب شیعیان کنیا منتشر شد

کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب
ما را در سایت کتاب شیعیان کنیا منتشر شد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 68 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 1:38

در کشوری آفریقایی مانند زامبیا که من چندین سال از عمرم را در آن سامان به ترویج دین و فرهنگ کشورم گذراندم، مسیحیت صدمین سال ورودش را در آن کشور جشن گرفت. امروزه زامبیا در قلب آفریقای سیاه، نه تنها یک ک کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 22:10

شوروی سابق در طول حکومت خود که خیلی هم کوتاه نبود، یک شبه خلاء اعتقادی در آسیای مرکزی پدید آورد. زیرا مساجد به زور سر نیزه، به انبار تبدیل شدند و مدارس دینی هم به عنوان محل کنسرت و موسیقی مورد استفاده کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب
ما را در سایت کتاب شیعیان کنیا منتشر شد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 22:10

بازدید از مسجد اهل البیت سمرقند دوازدهم تیر ماه ساعت ده صبح بود که به مسجد پنجاب رفتم. خبر دادند که مهندسان برای آغاز کار مسجد جدید آمده­اند. من هم به محل رفتم، دیدم چند نفری در حال شور هستند و در باره کارهای ساختمانی صحبت می­کنند. کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 22:10

نماز جمعه اهل سنت در سمرقند سیزدهم تیر ماه روز جمعه بود؛ هنگام ظهر تصمیم گرفتم در نماز جمعه اهل تسنن شرکت کنم؛ وضو گرفتم و با یک راهنما به سمت مسجد خواجه زودمراد راه افتادیم. سیل جمعیت از جمله زنان با پوشش کاملا اسلامی در حال و کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب
ما را در سایت کتاب شیعیان کنیا منتشر شد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 22:10

آرامگاه خواجه اسماعیل (امام بخاری) در سمرقند چهاردهم تیرماه بود و قصد داشتیم به یکی دیگر از آثار تاریخی مهم سمرقند سری بزنیم و اندکی بیشتر از گذشته آنجا را استدراک کنیم. بنا بر­این شال و کلاه کردیم و آماده شدیم تا از آرامگاه امام بخاری، محدث مش کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 22:10

کتاب شیعیان تانزانیا منتشر شد کتاب شیعیان تانزانیا (وضعیت دینی، فرهنگی و اجتماعی) بقلم سید احمد سیدمرادی توسط انتشارات فرهنگ سبز منتشر شد. این کتاب به گونه ای علمی و بر پایه مشاهدات عینی و تحقیقات میدانی، کشور تانزانیا و شیعیان آ کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب
ما را در سایت کتاب شیعیان کنیا منتشر شد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 22:10

سفرنامه سمرقند و بخارا منتشر شدکتاب سفرنامه سمرقند و بخارا به قلم سید احمد سیدمرادی توسط انتشارات فرهنگ سبز منتشر شد. این کتاب خاطرات سفر مولف در پی دو سفر تبلیغی به ازبکستان در سال 1376 می باشد و متناسب با تغییرات رخ داده، در سال کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 22:10

کمی جلوتر از ماذنه، یک قبرستان قدیمی بود که مخدوم اعظم و تعدادی از امرا و حکام سمرقند در آنجا دفن شده­بودند. سنگ­های قطور بزرگ و مستطیل شکلی در آنجا و کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب
ما را در سایت کتاب شیعیان کنیا منتشر شد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 14:00

پس از آن وارد سالنی سرپوشیده شدیم که به قصاب­ها و فروشندگان گوشت اختصاص داشت. گوشت­ها در هوای آزاد نگهداری می­شد و از یخچال خبری نبود. قطعه­های گوشت ر کتاب شیعیان کنیا منتشر شد...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : seyedmoradi بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت: 14:00